Makedonci heeelppp!

tamburas

Prvi put sam ovdje, s dobrim razlogom. Sve vas lijepo pozdravljam.
Muzicar sam 32 godine i do sada sam uspio zivjeti od muzike..zbog toga
sto sam mnogo mnogo radio i ucio. Iz Sarajeva sam. Makedonsku muziku
izuzetno cijenim. Uvijek sam se trudio da dodjem do originalne verzije
one pjesme koju sam "vadio" i ucio. Sve pjesme koje sviram i pjevam su
originalne verzije, jer time postujes stvaraoca te pjesme, a ako je tradicionalna
trazis najbolju verziju, raspitujes se i time postivas zemlju i narod iz kojih ta
pjesma dolazi.
Veceras mi se desila neugodnost. Svirao sam s uhodanim tamburaskim orkestrom koji
u BiH visoko kotira. Uzivo!! U najboljem sarajevskom hotelu. Za
najpopularniju sarajevsku
tv kucu...pratili smo jednu od najpopularnijih ovdasnjih zvijezda (zenskih). Pjesma
"Makedonsko djevojce". Pitao sam ih prethodno treba li nam proba, znaju li tacno kako
ide ta pjesma. Svi su rekli da znaju, a "ZVIJEZDA"!?? je dosla minut pred snimanje uzivo.
Stigao sam je pitati, da li zna tekst, s obzirom da mi nismo amatersko drustvo, a ni ona
amaterka..rekla je da zna i da je ona zivjela u Makedoniji, da joj je sve jasno kao suza.
Pitao sam je koliko strofa pjeva. Rekla je - tri. Rekao sam joj da je tu pjesmu napisao
Jonce Hristovski i da bi bilo dobro da zbog postovanja prema njemu i zemlji iz koje pjesma
potice otpjeva originalnu verziju. Svi su me u tom trenu napali s argumentima da je to pjesma
od tri strofe (bez druge strofe.."nema dzvezdi policni...) i da je to prastara makedonska pjesma i
da je nikakav Jonce nije napisao!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tako smo odsvirali osakaceno tu pjesmu. Pjevacica nije mogla da je otpjeva iz c-mola (a u studiju je mogla), vec iz a-mola,
, otpjevala je i nekoliko pogresnih rijeci, forspil je odsviran bez nekoliko tonova i sve je to na kraju ispalo jadno...uufff!
Kad sam poceo tek svirati makedonske pjesme, samo sam jednom napravio gresku u tekstu, pa mi je, na plazi, uz more jedna makedonka, dobronamjerno rekla da je to sto sam ja otpjevao SMIJESNO! Poslije toga, vise nikad nisam pjevao naopako, vec sam znao dolaziti u Makedoniju i uciti.
Molim vas pomagajte. Smirite mi dusu i recite mi da li sam bio u pravu.
Vi pozeluvam se najubavo. Do slednata prilika, srdecni pozdravi iz Sarajeva
Tamburas

DJ_SHEMA Ne si bo pravo. Makedonsko devojche moze da e opeana od Jonche, no da recheme Aleksandar Sarievski, Vaska Ilieva itn ja imaat peeno mnogu porano pred Jonche.
tamburas

Ïåñíè íà ÖÄ-òî:
1. Jovano Jovanke (narodna)
2. Ah kade e mojto libe (narodna)
3. Biljana platno belese (narodna)
4. Makedonsko devojce (Jonce Hristovski)
5. Dafino vino crveno (narodna)
6. Lenka Pingova (narodna)
7. So maki sum se rodila (narodna)
8. Sto da pravam sto da cinam (narodna)
9. Eleno kerko (narodna)
10. Jas ti rekov Dobra Vecer (narodna)

Da..to se desava i kod nas sa sevdahom. Ljudi misle da je neka pjesma narodna, zbog toga sto ju je neko napisao u narodnom duhu.
Jonce Hristovski je napisao ove pjesme (muzika i tekst):
AKO UMRAM IL ZAGINAM
AJ ZASVIRETE MI CALGII
ZIVOTE MOJ
EDNO IME IMAME